Tuesday, May 12, 2009

Majowe postanowienie noworoczne

No dobra. Nie mam zupełnie pomysłu co by tu napisać i ten stan utrzymuje się od ponad 4 miesięcy. Moje życie nie oszczędza mi przygód i urozmaiceń ale jak siąść i zacząć o tym pisać to brakuje mi siły. Najczęściej kończę na popijaniu winka oglądając kolejny odcinek Boston Leagal albo jakiś ulubiony filmik starając się zrelaksować po meczącym dniu przed komputerem.

Postanowiłam wiec zapełnić okres impasu twórczego zamieszczaniem linków do ciekawych artykułów na tematy środowiskowe, bo w końcu jest to jakby nie było moje pole ekspertyzy, którymi chciałabym się podzielić, które zrobiły na mnie wrażenie, etc. Artykuły będą przeważnie w języku angielskim, no bo nie ukrywając, ostatnio (tj. od 6 lat) tylko tym językiem się posługuję gdy idzie o tematykę naukowa. Ale z drugiej strony, będzie mały trening dla chętnych :)

Pierwszy na rożen idzie artykuł na temat wpływu zmiany klimatu na los rybaków, idealnie porównuje podejście rybackiej wioski z mechanizmami wielkich korporacji.

http://www.realclimate.org/index.php/archives/2009/05/the-tragedy-of-climate-commons/

Miłego czytania!

No comments:

Post a Comment