Saturday, January 5, 2008

Tere-fere w otoczce

List od jednej z naszych czytelniczek:

"Właśnie siedzę nad notatkami i nie mogę się skupić. W poniedziałek mam egzamin! A właściwie dwa i jakoś tak mnie ciśnie w żołądku. I niby swoje się już studiowało, i miałam poważniejsze o niebo egzaminy, to jakoś sama idea "egzaminu" wprowadza niepokój. Zaraz pojawia się szereg pytań (i to nawet przed otwarciem zeszytu): czy zdam? czy będę miał/-a łatwe pytania (notabene często trudniejsze niż te niby-trudne)? czy dam radę ściągnąć? Proszę pomóżcie!"
Zdesperowana, 23

Droga Zdesperowana! Przede wszystkim rozluźnij się. Jak sama wspomniałaś przechodziłaś przez to już niejednokrotnie, więc znasz "scenariusz". Opracuj plan powtórek na parę dni przed egzaminem, pij dużo relaksujących herbatek (najlepiej firmy Balwa), kapieli (olejki zapachowe PALMOHIVE) oraz nabiałów (polecamy zwłaszcza Damone). Cała nasza Redakcja trzyma za Ciebie kciuki! Powodzenia!
Redakcja


Jeżeli macie podobny problem zadzwońcie na naszą bezpłatną infolinię, a Wróżka Asthomaria powie Wam czy regularne spożywanie serka homogenizowanego Damone wpływa na poprawę ukrwienia palców u stóp.
Dzwońcie już teraz: 08WA86BEZNADZIEJNASYTUACJA232300.

Nasza Redakcja pragnie podziękować firmie BALWA, PALMOHIVE oraz DAMONE za szczodre dotacje na fundusz noworocznych bonusów dla Zarządu Redakcji (Mercedesy sprawują się znakomicie, a zdjęcia z Fiji prześlemy w przesyłce kurierskiej w przeciągu tygodnia).

[Kochani Czytelnicy Bloga: proszę nie szperać po kioskach i doprowadzać Pań w budce do szewskiej pasji - tych listów nie da się znaleźć w żadnym znanym (i nieznanym) czasopiśmie, gazecie, brukowcu, ulotce, dodatku do Wyborczej, ani etykiecie na butelce Pepsi]

3 comments:

  1. Kochana odpowiedź jest banalnie prosta, dlaczego ciśnie w żołądku... 1. primo nie ma w pobliżu Z&Z dobrych na wszytskie bolączki(przed_po_w trakcie_egzaminacyjne szczególnie) tego świata;
    2. primo nie masz mnie na tz. podorędziu, uspokojającej, że kto jak to ale członkinie Zakonu dzielnych Ann to nie byle KTO i już nie raz pokazały złym mocom kto tu jest górą...
    o braku IndianBuffet, McLee i Empire nie muszę już chyba wspomninać!

    ReplyDelete
  2. to ja dodam do linków moją drogą kuzynkę i będę trzymać kciukasy!

    ReplyDelete
  3. Ktoś tu się wcina na moje poletko ;-)
    Z czego ja teraz będę żyć, skoro każdy może odpowiadać na listy zdesperowanych...... chlip, chlip,...świat mi runął, nie wiem jak sobie poradzę z tym faktem.... Pozdrowniki!

    ReplyDelete