Friday, July 2, 2010

Słowem wstępu

Witajcie z powrotem :)

Kilka słów wstępu.

Poniższy blog, Miss Brownie Presents jest swoistą kontynuacją mojej już ponad 3-letniej przygody z bloggowaniem, w nieco innej odsłonie. Zauważyłam, że Being Here and There z blogu stricte na temat mojego życia w przepięknym Wiedniu i naszego po nim wojażach, stał się forum dla rozważań na tematy wszelakie. A ponieważ chciałabym utrzymać go w tonie podróżniczo-kulturopoznawczym, postanowiłam założyć coś nowego, co (mam nadzieję) będzie pewnego rodzaju forum dla rozważań wszelakich, bądź nijakich, na temat, obok tematu, bądź zupełnie nietematycznych.

Życzę przyjemnej lektury,

Imć Skrzatuska

PS. Zapomnialam dodac - blog bedzie dwujezyczny :)

1 comment:

  1. It's cool that you have a blog but may I suggest that you write an English version as well? This is because Google Translate does some very odd things to some of your sentences :)

    ReplyDelete